POP-professor

De POP (Point of Purchase) professor becommentarieert opvallende instore marketing activiteiten die hij tegenkomt. Reageer gerust!

vrijdag 23 juli 2021

Nike logo signs

›
Bij JD staan deze logo signs van Nike. Ik moet eerlijk zeggen dat mij de link met de haai ontgaat. Ik kan ook niks vinden over een model dat...
dinsdag 6 juli 2021

Weber display

›
We zitten alweer bijna in de zomer. Barbecue tijd. Weber pakt altijd groot uit bij tuincentra door het land.Nu eens aandacht voor dee kleine...
dinsdag 25 mei 2021

Cooler aankleding

›
Opvallende presentatie van de pizza cooler.  Leuke raamsticker.  
maandag 17 mei 2021

Reboard Floordisplay

›
Ook reboard kan stevig genoeg zijn voor een floordisplay in de supermarkten. Het intrekken van vocht vanaf de vloer blijft een gevaarlijk pu...

Oreo bij AH

›
AH heeft samen met Oreo weer nieuwe schap hangers gemaakt. Wel wat langer dan normaal. Dezelfde transparante bollen met echte producten erin...
maandag 18 januari 2021

Mooie etalage schoenenwinkel

›
De branche heeft het zwaar. Veel shoppers switchen naar online. Het zou erg jammer zijn als we deze mooie etalages niet meer tegenkomen in d...
vrijdag 15 januari 2021

Dr Pepper door het dak

›
Vanuit de States. Deze plafond display laat een soort superheld door het systeem plafond heen breken om Dr Pepper aan te prijzen.  Leuke en ...
donderdag 14 januari 2021

Het nieuwe winkelen in de (Post) corona tijd

›
Alle futurologen en trend watchers vallen over elkaar heen om ons te vertellen wat er staat te gebeuren na deze corona crisis/epidemie. Hoe ...
›
Homepage
Internetversie tonen

Over mij

Mijn foto
Douwe de Keizer
Mijn volledige profiel tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.