donderdag 26 november 2009

POP Awards 2009



De POP Awards voor 2009 zijn bekend. De grote winnaar dit jaar is een KPN instore concept. De foto doet het concept geen eer aan. Ik heb het “life” mogen aanschouwen en het ziet er erg mooi uit. Ook Heineken valt op met twee Gouden Pauwen. Ik dacht ook dat ik een trotse Jurgen Mohr op de groepsfoto herkende, gefeliciteerd. Persoonlijk vond ik de tweede plaats van Tchai voor Samsung ook erg mooi en technische erg knap. Een touch screen op waarmee je kunt doen wat de echte telefoon ook kan. Wederom zegt het plaatje niet alles maar erg mooie display.
Mijn persoonlijke favoriet is de Hugo Boss fles die op een etalage ruit bevestigd kan worden. Ik heb er eerder over bericht toen ik hem tijdens het shoppen tegen gekomen was. Een echte eye catcher, mooi gemaakt ook. Net de echte fles. En het is eens wat anders. En dat is de bedoeling, opvallen op het goede moment. En dat is gelukt.


Mijn andere favoriet bij de studenten is ook bekroond. Ik verwacht dat deze display ook bij een “normale” inzending Goud had gewonnen. Erg krachtige display waarbij de bal echt vast zit in de kruising van een stukje doel. Grafisch goed. Ook erg leuk dat hij heeft goud gewonnen bij Jong Talent Prijs Displays.


Meer nieuws over de winnaars en uitreiking op de POPAI site,

http://www.popai.nl/page/168/Winnaars-2009.htm

Geen opmerkingen: