dinsdag 6 december 2011

Cars 2 in store


Via een Amerikaanse website kwam ik diverse instore items tegen die gebruikt zijn om de introductie van de film Cars 2 in de winkel te promoten. Als vader van 2 jonge jongetjes heb ik de film uiteraard in de bioscoop gezien en kan ik mij in die belevingswereld verplaatsen. .

Deze kartonnen t-shirt display is een gemiste kans. Zakt door en buiten de visual op de zijkanten totaal geen uitstraling. Jammer.


Altijd leuk, een interactieve schapdisplay. Met uitleg over de verschillende spelletjes die als Cars uitvoering op de markt gebracht zijn. En dat zijn er heel wat weet ik uit ervaring.



Deze vind ik echt top, het bandenspoor op de vloer, heel creatief gevonden. Ook gezien in Nederlandse Toy R Us.



Lego doet het altijd goed. Wederom (doen ze vaker) met een soort vitrine waarin de opgebouwde versie tentoongesteld staat.


Deze kopse kant van het schap wordt ook mooi uitgevoerd. Mede door de vlaggetjes straalt die echt de Cars beleving uit.

Als laatste deze kartonnen brillen display. Het zal wel met budget te maken hebben. Hij is al beter dan die t-shirt display. Maar mist nog steeds de goede uitstraling.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar zijn de vloerstickers met de bandensporen van gemaakt? Zijn die gesneden of heldere vloerstickers?

Zoek namelijk heldere vloerfolie om te testen voor een klant voor instore gebruik

Douwe de Keizer zei

Beste,

Als je contact opneemt met ReAct 078 - 8907350 dan kan ik je verder helpen, grt Douwe