maandag 22 oktober 2012

AH - Unilever meubel

Ik heb eerder bericht over het asperge - Knorr meubel bij de AH. Toen gaf ik nog een compliment over de mooie aankleding en het complete pakket aan producten rond het asperges eten dat werd aangeboden. http://pop-professor.blogspot.nl/2012/05/asperges-bij-de-ah.html


Nu wordt hetzelfde meubel gebruikt voor een Blue Band actie. Met aankleding van het meubel d.m.v. platen en producten. Het spreekt iets minder aan dan de asperges uitvoering maar nog steeds leuk gedaan. Met het oventje en een taarthouder ernaast. Speciaal filmpje gemaakt. Het hout past iets minder bij Blue Band maar al met al niet slecht.

Maar daar dacht het winkelpersoneel anders over. Het geeft maar weer aan dat de laatste schakel bij instore acties zo belangrijk zijn. De plaatsing van de display en de plek in de winkel.



Want dan bedenk je een leuke actie en zet het winkelpersoneel er gewoon een kartonnen "rollie display" met pepernoten voor. Weg effect !! En de marketeer maar nadenken waarom de actie bij die specifieke AH niet de verwachtte meeromzet bracht.

Geen opmerkingen: