donderdag 29 november 2012

Schonere oceanen

Mensen die mij kennen weten dat ik , naast POP en POS, nog een belangrijke passie heb. En dat is de zee en de stranden. Daar kom ik echt tot rust door lekker te zwemmen, wandelen, fietsen (www.sandbikes.nl) of kite surfen.


Ik maak me dan ook erg druk om de rommel die op de stranden te vinden is en over de geweldige plastic berg die in onze oceanen drijft. Onlangs werd ik op een initiatief van Electrolux gewezen. Het initiatief bestaat al even maar ik vind het toch het vernoemen waard. Ook omdat het ook op de winkelvloer werd ondersteund. Om mensen bewust te maken van de plastic afvalberg heeft Electrolux speciale stofzuigers gemaakt van gerecycled plastic. En bij elke aankoop wordt ook een donatie gemaakt naar een instantie die probeert deze afvalberg in te dammen. Heel mooi initiatief dat navolging verdient.

En leuke POP natuurlijk om het bruggetje maar te maken. Meer info op: http://popsop.com/47085




Geen opmerkingen: