maandag 5 mei 2014

Schapcommunicatie in het verf schap


Afgelopen weekend wilde ik ga klussen en dan valt me op dat in het verf schap bij de doe 't zelvers genoeg aan communicatie materiaal geplaatst is.

De nieuwe presentatie bij Gamma is dan wel een hoogtepunt. Zij hebben eigenlijk de traditionele schappen vervangen door een hele verf wereld. Enkele jaren geleden ben ik bij de eerste winkel waar dat concept geplaatst was in Amersfoort wezen kijken. En toen was ik al onder de indruk. Less is more.

























Maar ook in andere winkel met een meer traditionele schapopstelling is er nog veel communicatie materiaal te vinden. Zoals deze units van Flexa en Ceta Bever



Deze unit van Flexa vind je van meerdere merken terug  in de winkels. Vaak een 1 meter brede unit met verlichting en waar staaltjes in bekeken kunnen worden. Soms ook met diverse verlichting opties, zoals daglicht en kunstlicht.



Deze unit met het eigenmerk van Gamma komt ook mooi uit de verf.

Bij Hornbach is het allemaal wat meer recht toe recht aan. Zoals deze Ralston platen die gemonteerd zitten op een rek. Die kunnen openklappen en daarachter vind je de producten.
Zoals altijd mijn stokpaardje, de verpakking. Histor komt met een vierkante verf verpakking. Daarmee creƫer je echt een muur aan verf. Dat communiceert ook heel sterk.


Deze Creations presentatie is net weer iets anders. Verlichting en communicatie aan de zijkant. En super grote stalen die het geheel ook een kleurig aanzicht geven.

Het eigenmerk muurverf van Praxis wordt bij de pallet presentatie ondersteund door deze "blow up" van de verpakking. Dat trekt aandacht.


Geen opmerkingen: