De Minion actie bij de Plus wordt gecommuniceerd via vrijstaande kartonnen displays. Deze staan bij de winkelwagens in een ruimte waar mensen nooit te lang blijven staan. Je wilt snel de winkel in. Kinderen valt het natuurlijk wel op.
Ook bij het betreden van de winkel wordt de shopper via bedrukte panelen aan de actie herinnerd. Dat is goed gedaan.
Al met al was hier veel meer uit te halen door de actie door de hele winkel terug te laten komen. Bijvoorbeeld door gebruik van vloerstickers of kleine kaartjes in het schap. Zodat de Minions echt overal opduiken. Dat past goed bij de Minions en dat zou de shopper (en zijn kinderen) continue herinneren aan de actie.
Misschien is dat wel door de Plus bedacht maar niet door deze winkel toegepast. Toch een gemiste kans.
Je zou ook
een actie kunnen bedenken waarbij kinderen moeten tellen hoeveel
Minions er in de winkel te vinden zijn. Zoiets zou gegarandeerd ook het
verblijf van de ouders in de winkel verlengen.
Supermarkt - kartonnen display - minions
Geen opmerkingen:
Een reactie posten