donderdag 22 juni 2017

Schermen in de retail


Steeds vaker zie je een informatie scherm terug op de winkelvloer. Korte uitleg over een product of gewoon een bepaalde sfeer neerzetten. Zoals hierboven bij deze platenvoeding display. Het hele plaatje trekt goed de aandacht en het schermpje zorgt voor geluid en beweging en trekt in eerste instantie al je aandacht.




Of dit grote scherm als onderdeel van de Shop in Shop van PME bij Peek & Cloppenburg. Puur als "sfeermaker".




In deze moderne "Pad and Mobile" tijd verwacht je toch meer interactieve units. De ouderwetse touch screen displays zijn ondertussen wel achterhaald door de Pads. Dat wordt nog te weinig ingezet. Clairins heeft wel deze Pad ingezet waar shoppers hun product zelf kunnen scannen voor product uitleg. Perfect voor dit relatief dure product waarbij echte product kennis essentieel is.

Deze unit is in een relatief kleine oplage van 10 stuks ontwikkeld. Voor de exclusievere warenhuizen.   


Voor meer info over schermen op de winkelvloer: 



  

Geen opmerkingen: