Leuke horloge houders die passen bij de sportieve uitstraling.
De POP (Point of Purchase) professor becommentarieert opvallende instore marketing activiteiten die hij tegenkomt. Reageer gerust!
maandag 16 mei 2011
zondag 8 mei 2011
Pringles display

De display is gemaakt van gevormd kunststof en voorzien van magneten waarmee de Pringles busjes vast worden gehouden. De display kan overal opgehangen worden en, het belangrijkste, valt op !
Het ontwerp is beloond met een gouden en zilveren POP Award van de Engelse POPAI. Goud in de categorie Snacks en de zilveren Award bij de overall prijzen.
Check de UK POPAI site voor een overzicht.
donderdag 5 mei 2011
Glenfiddich Gewei
Op het vliegveld in Londen deze mooie display gezien. Niet zo ingenieus als de andere whiskey display. Maar het gematteerde plexiglazen herten gewei is echt mooi en past perfect bij het merk.
dinsdag 3 mei 2011
PME Fragrance display
Even eigen werk bewieroken. Wij (PPE) hebben deze display voor PME mogen ontwerpen en produceren. Deze is ingezet tijdens de introductie van de PME geuren / fragrance, midden vorig jaar. En hij staat nog steeds op de toonbank. Kwaliteit, dacht ik zo.
Floris
Mooi logo blok voor Van Bommel schoenenlijn Floris. Als ik zeg mooi dan bedoel ik mooi gemaakt een soort betonblok met de "Floris"tekst van het logo in relief.
Maar ik snap de link beton-Floris schoenen niet helemaal. Maar ik ken de briefing of gedachte hierachter niet. Dus zal ik mij maar beperken tot de opmerking": heel mooi gemaakt !! Graag zou ik ook eens wat voor Floris willen maken. Ik ben en blijf een groot fan van de schoenenlijn.
donderdag 28 april 2011
Red Bull Petrol Display
Simpel maar krachtig en doeltreffend design, de Red Bull display voor bij tankstations. Deze komt uit down under maar kan overal ingezet worden. Knap, hier zal ook de retailer (=pomphouder) tevreden mee zijn.
L'Oreals Geuren Adviesmachine
Via de Popai site werd ik geattendeerd op de "L'Oreals Sensorium" , geuren advies machine.
Het is een hele mooie presentatie die de consument moet helpen bij het vinden van het juist parfum. Zie het Youtube-filmpje.

Ik heb wel eens begrepen dat een heel groot percentage aankopen van vooral luxe geuren door andere personen wordt gedaan dan door de eindgebruiker. Bijvoorbeeld als cadeau, of door de partners etc. En die zullen hier zeker wat aan hebben.
Zeker het bekijken waard,
http://www.youtube.com/watch?v=B_7KqELfj8g&feature=player_embedded
Het is een hele mooie presentatie die de consument moet helpen bij het vinden van het juist parfum. Zie het Youtube-filmpje.
Ik heb wel eens begrepen dat een heel groot percentage aankopen van vooral luxe geuren door andere personen wordt gedaan dan door de eindgebruiker. Bijvoorbeeld als cadeau, of door de partners etc. En die zullen hier zeker wat aan hebben.
Zeker het bekijken waard,
http://www.youtube.com/watch?v=B_7KqELfj8g&feature=player_embedded
dinsdag 5 april 2011
Vliegveld presentatie
Op Brussel Airport deze schitterende dranken display gespot.
Ik ben zelf geen Whiskey drinker, maar het bovenste plateau is verdeelt in vier vlakken. Op elk van deze vlakken staat een fles whiskey. Als je de betreffende fles oppakt gaat er een filmpje spelen die wat over die specifieke whiskey verteld.
Verder worden de producten schitterend aangelicht.
Abonneren op:
Posts (Atom)