Wat een wedstrijden. Ik heb echt genoten gisteravond. 3-0 tegen Italie en nu dus 4-1 tegen de Fransen. Het kan niet mooier, en het voetbal was ook echt goed. Om nog even in de sfeer te blijven een Coca Coca promotie uit de supermarkt. Ik kan me voorstellen dat winkeliers nu open staan voor promoties die met het EK te maken hebben. En deze is leuk uitgevoerd, vooral door de toevoeging van de gras-geurmachines die ook ingezet worden. Zie eerder bericht 22 mei 2008.
Persbericht:
Coca coca brengt winkelvloer in EK-sfeer. Coca-Cola Enterprises Nederland, Rotterdam, pakt als één van de hoofsponsors van het Europees kampioenschap voetbal 2008 groot uit. De campagne, met Ruud van Nistelrooij als blikvanger, is al enkele weken te zien op televisie, op internet, in de landelijke pers en op de winkelvloer. Met grootse EK-displays, waarvan enkele zelfs de geur hebben van versgemaaid gras, zijn vele winkelvloeren sinds week 18 al omgetoverd tot een waar voetbalstadion. Diverse acties met partners als Voetbal international en AD Sportwereld PRO dragen bij aan het grote succes van het Coca-Cola UEFA Euro TM programma. En het einde is nog niet in zicht. Tijdens het EK Voetbal zullen de Coca-Cola groot- en kleinverpakkingen blik en fles een bovengemiddelde doorstroom hebben in de supermarkt. Het hoogtepunt van de Coca-Cola EK-promoties ligt dan ook vlak voor en tijdens het prestigieuze toernooi liggen met nog meer aantrekkelijke activaties.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten