zondag 30 november 2008

POP Awards Benelux 2008




De winnaars van de POP awards 2008 zijn gisteravond bekend gemaakt.

En de winnaar is…………Tchai displays met de display voor Prenantal. Wat mij betreft een terechte winnaar. Na heb bekend worden van alle genomineerden had ik al mijn voorkeur voor deze unit uitgesproken. Dat jullie het maar weten!!! Wat een vooruitzien blik heb ik toch, een echte kenner.

De tweede en derde plek vindt ikzelf niet echt schokkend. Maar wel mooi vormgegeven. Veel minder mooi vormgegeven maar wel heel effectief vind ik de sinterklaas “zet je schoen” actie van AH/TBWA. Deze heeft wel een gouden pauw gewonnen maar geen overall prijs. Net zoals de LU chocolade "fontijn". Ook erg leuk verzonnen.

Alle winnaars zijn terug te vinden op de popai site,

http://www.popai.nl/page/124/Winnaars-2008.htm

Geen opmerkingen: