Dit jaar zijn in Parijs wederom de Europese pop awards uitgereikt voor het beste en mooiste instore materiaal. In totaal 45 prijzen zijn er uitgereikt. Met als winnaar een bestek display, die ik niet helemaal begrijp. Maar het zal ongetwijfeld het goed doortrekken van de "above the line" campagne tot op de winkelvloer zijn. Het ziet er trouwens wel leuk en opvallend uit. De VW stalen display ziet er ook leuk uit, vooral het vormen van de stalen geeft het wat extra’s. De display zelf is niet uniek.
Deze presentatie van L'Oreal voor bij kapsalons is ook wel goud waard. Een mooi meubelstuk.
Wij hebben ook een prijs mogen ontvangen. Voor onze Cacharel display voor L’Oreal hebben wij een bronzen award gewonnen.
Op die POPAI site vind je een overzicht van alle winnaars. Staan weer pareltjes bij. Ik heb de (in mijn ogen) betere verzameld.
http://www.popaiawards.com/nomines_E.php
Geen opmerkingen:
Een reactie posten