De Nederlandse Trade Marketing Association (hele Nederlandse naam) geeft een veel belovendcongres. Hieronder de tekst uit hun nieuwsbrief:
Over een week is het zover! Op het jaarlijkse congres van de TMA wordt de mythe van de shopper ontrafeld. De resultaten van het onderzoek rollen binnen en beloven veel goeds!
Hoe wordt een Barbie gekocht in de speelgoedwinkel? Wat moet Mars doen om in de supermarkt meer candy bars te verkopen? Hoe kun je shoppers bij Media Markt verleiden om een KPN Dongel aan te schaffen? Hoe krijgt Microsoft shoppers zover om de Xbox te kopen? En wat kunt u leren van deze cases?
Samen met de Vlerick Management School heeft de TMA niet alleen dit mysterie opgelost maar is het zelfs gelukt om de uitkomsten te verpakken in een shopper marketing model waar ook u veel plezier van kunt hebben.
Verder vertellen Karwei, Wallmart en Bol.com hoe zij hun shoppers weten te verleiden en laat Senta ons zien wat zintuigelijke waarneming met shoppers doet.
Als uitsmijter zal Midas Dekkers zijn licht laten schijnen op dit merkwaardige fenomeen; de winkelende mensch.
Mag ik u verleiden om donderdag de 20e oktober aan te schuiven op de Haagse Hogeschool? U kunt zich nog last minute aanmelden via www.trademarketingassociation.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten