dinsdag 20 mei 2008

Vakblad Instore


Instore is een 100% Hollands tijdschrift. Instore gaat vooral over winkelinrichting en alle aspecten die daarmee samenhangen.

Een magazine dat van A tot Z in het teken staat van winkel concepten, vormgeving, instore marketing, winkelinrichting, ICT, visual merchandising en alles wat hier zowel rechtstreeks als zijdelings mee te maken heeft.

Aldus de uitgever zelf.

Mijn mening is dat het een leuk blad is dat erg gericht is winkelinrichting. Daarnaast vind ik het altijd opvallend dat de adverteerders ook vaak bij de redactionele stukjes aan het woord komen. Het één heeft met het ander te maken, me dunkt. Maar goed, wellicht ben ik te naïef om dit verassend te vinden. Maar laat ik eindigen met een positieve noot, al met al steek je er altijd weer wat van op. Mooie foto's van winkelinrichtingen.

http://www.instoretijdschrift.nl/

Geen opmerkingen: