dinsdag 5 juli 2011

Verpakking = Instore presentatie


Meer nieuws uit de USA. Een nieuw product, de Cuponk, heeft een mooie verpakking die perfect als in de display past. Daarnaast heeft de verpakking enkele uitsparingen en vormen waardoor hij perfect gestapeld kan worden in het schap of op een kopse stelling. Alles perfect op elkaar afgestemd en mooi voorgegeven.


Mooi materiaal gebruik en ook heel functioneel. Een verpakking en een display waarover nagedacht is zoals het hoort. En helaas daarom opvallend. Op de website van POP Online is meer informatie verkrijgbaar.

Het product zelf lijkt mij iets typisch Amerikaans. Je gooit volgens mij een balletje in het glas en als de bal de bodem raakt maakt de beker een geluid. Ik begrijp de lol niet helemaal. Mocht iemand van Hasbro het willen toelichten dan graag.

The Cuponk launch is a wonderful example of how important it is to give equal, upfront thought to both packaging and display. Often times, this process is disconnected by creative logistics so it's very refreshing to come across such a successful and shining example.


http://www.popon.net/packaging_and_pop_display_create_seamless_connection.asp

Geen opmerkingen: