Met een positieve noot eindigen op de maandag morgen. Hij ziet er wel mooi uit !! De verschillende kubussen. Visueel een dikke voldoende, verder een gemiste kans voor Reebok.
De POP (Point of Purchase) professor becommentarieert opvallende instore marketing activiteiten die hij tegenkomt. Reageer gerust!
maandag 19 september 2011
Reebok shoe display
Gespot bij Men at Work op het Alexandrium in Rotterdam. Een interactieve display ter promotie van Reebok schoenen en een Reebok party.
Op de bovenzijde van de schoenen stond een kopteletefoon waarop muziek zou moeten klinken. Helaas deed hij het niet. Ook de actie werd verder slecht gecommuniceerd en het personeel wist er ook het fijne niet van. Al met al een had de actie beter gecommuniceerd kunnen worden en ontbrak ook duidelijke branding. Je ziet niet 1,2,3 dat het van Reebok is.
Met een positieve noot eindigen op de maandag morgen. Hij ziet er wel mooi uit !! De verschillende kubussen. Visueel een dikke voldoende, verder een gemiste kans voor Reebok.
Met een positieve noot eindigen op de maandag morgen. Hij ziet er wel mooi uit !! De verschillende kubussen. Visueel een dikke voldoende, verder een gemiste kans voor Reebok.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten