De POP (Point of Purchase) professor becommentarieert opvallende instore marketing activiteiten die hij tegenkomt. Reageer gerust!
donderdag 1 maart 2012
Nike schoenen regenboog
Ik ben hier door mijn collega Nicolet op gewezen (waarvoor dank). De Nike schoenen regenboog in de Japanse winkel Nike Harajuku (wijk in Tokio). Komt uit de "oude doos", 2010, maar toch wel het tonen waard.
Leuke winkelinrichting kan overal vandaan gehaald worden, zo ook uit de eigen winkelvoorraad.
En op dat idee kwam de Nike Store in Harajuku. Daar is de LunarGlide 2 te bewonderen als kleurvolle regenboog en doet het zijn naam eer aan als zwaartekrachtloze maan schoen.
Nice shop interior can be reached with anything, even with the use of store inventory.
The Nike store in Harajuku had just that idea. The Lunar Glide 2 can be admired as a colorful rainbow while it lives up to its name as a gravity-free moon shoe.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten