woensdag 5 september 2012

Actie bij Delhaize



Tijdens een store check actie in België liep ik bijna letterlijk tegen deze Coca Cola wand aan.

In eerste instantie vroeg ik me af wat hier de bedoeling van was. Maar ik was ook niet bekend met hun actie (die waarschijnlijk in België groot gepromoot wordt) "Croque de Monde".

Maar nadat ik een paar stappen naar achteren deed kwam de tekst tot leven.


Met in de wand de tekst in zwart en hij steekt ook iets uit.



Grappig is ook nog de Belgische vlag die in het geheel zat, met behulp van Fanta blikjes.


Dit plaatje laat ook zien deze presentatie direct aanzet tot aankoop. De shoppers hebben geen eens geduld om naar het schap te lopen en het fysieke product te pakken. Nee, gewoon uit de wand trekken.

Mijn grote vraag blijft of dit door Coca Cola geïnitieerd is of dat het een spontane actie van de supermarkt zelf is.


Geen opmerkingen: