woensdag 6 februari 2013

Tommy Hilfiger of toch La Coste??

Schitterende vitrine display van Tommy Hilfiger. Mooie geborsteld rvs basis met de letters in reliëf. Echte glazen kap en mooi afgewerkte binnenkant. Geen goedkope presentatie geweest.

Alleen bij nadere bestudering blijkt dat niet Tommy Hilfiger maar dat de schoenen van La Coste erin staan. 

Is dit dan weggegooid geld? Of gewoon slecht account werk? De account manager moet (zeker bij deze mega store waar ik deze opstelling tegen kwam) de winkel een keer bezoeken. In hoeverre hij dan dit kan voorkomen weet ik niet. Maar persoonlijk had ik er wel voor gezorgd dat mijn eigen producten in mijn eigen presentatie staan. 

Je kunt het ook als een compliment zien dat de winkel de vitrine blijft gebruiken. 

1 opmerking:

Unknown zei

Heb je enig idee waar je zo'n vitrine display kan kopen?