maandag 16 november 2015

Markthal Rotterdam, shoppers delight




Als geboren en getogen Rotterdammer ben ik uiteraard trots op de Markthal. Een schitterend bouwwerk met mooie kleuren. De afbeeldingen die, zeker als het donker is, echt tot zijn recht komen.










 



Maar wat nog mooier is. De bezoekers genieten ook van de bezoeken. Het is puur genieten voor shoppers. Heerlijke voedingsmiddelen de ene nog mooier dan de andere gepresenteerd. Goede viswinkels, unieke groenten en vruchten. Heerlijk en eerlijk brood. En voor de kinderen zijn er ook genoeg lekkernijen. Volgens mij kent de Markthal nu alleen maar winnaars.





De mensen in de winkels en achter de stands zijn voor Nederlandse begrippen zeel vriendelijk en behulpzaam.  






Alleen de Markthal al is een bezoek aan Rotterdam meer dan waard.  



















 
En dan een persoonlijk verhaal. Ik was bij mijn laatste bezoek mijn parkeerkaart verloren. Iemand van de beveiliging wees mij erop dat ik door vermelding van mijn kenteken een nieuwe parkeerkaart kon opvragen. Geen extra boete, geen extra kosten. Grote klasse en daarmee hebben  ze nog meer mijn sympathie gewonnen.  


Geen opmerkingen: