23 t/m 27 februari wordt de beurs Euroshop in Dusseldorf gehouden. Een echte Duitse grote beurs, 17 hallen. Dus confortabele schoenen aantrekken. Ik ben de laatste vier, vijf edities geweest en ook zelf moeten werken. Ik heb wel altijd de tijd genomen om rond te kijken. Je wordt steeds minder vaak verrast, maar je ziet altijd wel weer iets nieuws of doet inspiratie op. Toch wel de moeite waard.
Ook deze editie hebben wij(PPE)weer een stand, met name gericht op onze standaard producten programma.
Tekst van de organisatie:
EuroShop 2008: hier ontdekt u nieuwe perspectieven!
Werp een inspirerende blik in de toekomst – op EuroShop 2008, wereldwijd de grootste en belangrijkste vakbeurs voor investeringsgoederen voor de (detail) handel en haar partners! Kom en beleef:
ideeën voor winkelbouw en inrichting, architectuur & winkel design
noviteiten voor de POS-marketing & visual merchandising
innovaties voor IT & veiligheid
verrassende concepten voor standbouw en events.
Alles voor uw succes. Voor de 16de keer is EuroShop het internationale ontmoetingspunt voor iedereen uit de food- en non food detailhandel, consumenten- en investeringsgoederenindustrie, groothandel, ambacht en systeemgastronomie. EuroShop 2008 is een must voor architecten, interieurarchitecten, grafici, decorateurs en vormgevers van visuele marketing, visual merchandisers, beursverantwoordelijken, reclamevakmensen en veel meer. De heldere indeling in de vier segmenten EuroConcept, EuroSales, EuroCIS en EuroExpo vereenvoudigt het overzicht van het uitgebreide aanbod. Top congressen met internationale sprekers, speciale presentaties en praktijkgerichte fora vormen de ideale aanvulling op uw beursbezoek. U kunt er overtuigende oplossingen en fascinerende ideeën, marktleiders, nieuwe bedrijven, specialisten en generalisten verwachten. Kortom: vijf dagen vol innovatie en inspiratie uit alle delen van de wereld. Wij zien uit naar uw komst!
www.euroshop.de
Geen opmerkingen:
Een reactie posten