maandag 17 maart 2008

Testmeubel AH


De consument verleiden, verrassen en verwennen, dat is waar het om gaat op de winkelvloer. Dit is de reden dat Boost Concepts samen met Unilever Nederland een nieuw concept op de winkelvloer introduceert: een kookshow op basis van thema’s, volop ruimte voor private label en fun!

Het meubel bestaat uit een aantal succes factoren: second placement, narrow casting en een mobiele kookstudio. De ondernemer plaatst er op de winkelvloer nog een koeling bij, zodat de consument alle ingrediƫnten voor een bijzondere maaltijd bij elkaar kan vinden.

Van maandag tot en met donderdag is er reuring rondom het meubel d.m.v. narrowcasting en op vrijdag en zaterdag wordt dit ondersteunt door een demotopper van Boost, die ter plekke een heerlijke maaltijd voor de consument klaar maakt. Het meubel staat drie weken achter elkaar permanent en prominent op de winkelvloer. Op dit moment zijn er een 3-tal meubels in omloop welke rouleren in negen Albert Heijn Franchise winkels.

Geen opmerkingen: