woensdag 16 april 2008

POP Awards Parijs

Twee weken geleden was de beurs in Parijs waar ook altijd de mooiste displays van Europa staan opgesteld. Aangezien ik nog niet helemaal hersteld was van mijn knie operatie heb ik helaas de beurs niet kunnen bezoeken. Ik heb wel op hun website gekeken en enkele mooie displays gezien.
Vooral op cosmetica gebied zijn ze in Frankrijk erg sterk. Er zitten ook veel hoofdkantoren van grote cosmetica bedrijven in Frankrijk waardoor de Franse bedrijven dichter bij het vuur zitten. Maar ze hebben ook de naam echt goed te zijn in hele luxe en mooie designs. Wij werken zelf voor P&G in Geneve voor merken als Boss en Lacoste. Maar mijn contactpersoon vertelde mij ook dat de units voor Gucci alleen door Franse gemaakt kunnen worden. Al ben ik het er daar natuurlijk niet mee eens geeft het wel aan dat Franse bedrijven een goede naam hebben. Ik moet zeggen dat de inzendingen voor de POP Awards weer erg mooi waren. Echte topstukken. Ze hebben hun naam weer waargemaakt. Oordeel zelf, de volledige lijst met is te bekijken op

























Geen opmerkingen: