Op de Popai site stond vandaag een artikel over de Milka vliegvelden retail presentaties. Veel merken hebben een speciale afdeling die zich bezighouden met winkelpresentaties op vliegvelden over de gehele wereld. Een gigantische markt met mooie marges en waar men zeer gevoelig is voor fun shoppen. Mensen moeten hier verplicht blijven tot hun vlucht gaat. Hoe meer fun hoe meer omzet. Dat heeft ook Milka begrepen. Ik heb er geen concrete foto’s van maar ik kan mij herinneren dat Milka altijd al mooie presentaties had. Die paarse kleur in combinatie met de “Milka”koe biedt natuur veel kansen. En die worden nu benut.
Volgens de popai site (die het weer van de popsop site heeft gehaald) ook nog enorm succesvol.
Onlangs in de Nederlandse winkels ook een mooie Milka display gezien. Alvast geënt op wintersport. Wederom goed gebruik maken van die mooie paarse kleur. Met dank aan Liesbeth Scholten voor de afbeelding.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten