zaterdag 19 december 2009

POP Awards UK 2009

In de UK is dit jaar ook weer de verkiezing van het beste en mooiste POP materiaal gehouden. En dit jaar is Logitech de winnaar. Nou, dat zie ik er helemaal niet vanaf. Geen echte winnaar vind ik. Maar goed. Bij de genomineerde zaten wel enkele leuke inzendingen. Ik heb de in mijn ogen de betere uitgezocht.

Voor een totaal overzicht de site checken, http://www.popai.co.uk/awards/gallery/2009




Ik vind deze erg leuk, mbv zuignappen een etalage display creëren. Wel een beetje vergelijkbaar met de "raamspin van K-Swiss" waarmee wij (PPE) een paar jaar geleden hebben gewonnen.




Mooie display voor verf kleurstalen.




Leuke navigatie display voor Garmin.




Handige display voor Tropicana, in zijn category Goud en overall een zilvere award. Wel terecht, op deze manier creëren ze een extra facing onder de plank. Bij getoonde opstelling wel nutteloos. Maar in "real life" handig en dat kan een reden voor extra distributie zijn.





Douwe

Geen opmerkingen: