Via de marketing tribune site gewezen op een blog waarop enkele bijzondere etalages getoond worden. De december maand is altijd een inspiratie voor etalage designers.
De etalage is ook een (in)store instrument waarmee de bezoeker zeker de winkel ingetrokken kan worden. Een mooie etalage heeft stopping power en kan daarmee de potentiƫle shopper de winkel in lokken.
De etalage is ook een (in)store instrument waarmee de bezoeker zeker de winkel ingetrokken kan worden. Een mooie etalage heeft stopping power en kan daarmee de potentiƫle shopper de winkel in lokken.
Ook voor fabrikanten is het een instrument om rekening mee te houden. Ik kan mij een actie herinneren voor een hoest siroop. Die leverde de winkels een grote opblaasbare sneeuwpop. Daarbij werd een advies geleverd voor een kerst/sneeuw etalage, waarin de sneeuwpop uiteraard centraal stond. Gevolg, in vele etalages in die drogisterijen stonden die sneeuwpoppen en het bijbehorende decoratie materiaal. Beide partijen blij. De etalage van de winkel mooi aangekleed en het hoestsiroop product mooi gepresenteerd. Dat laat zien dat je ook met een klein budget grote resultaten kan bereiken.
Meer voorbeelden op
http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/the-art-of-window-displays-15
Geen opmerkingen:
Een reactie posten