donderdag 28 juni 2012

ISMI bijeenkomst

Afgelopen dinsdag was in het Boathouse in Almere (mooie locatie trouwens) de netwerk bijeenkomst van ISMI. Het was leuk om ouwe bekende weer eens te zien en te spreken.

Het thema "smartphone versus display" werd ondersteund door twee presentaties. De eerste door de directeur van HL Display. HL is het bedrijf dat PPE, mijn vorige werkgever, heeft overgenomen. Ik heb door de overname kort bij HL en dus samen met Eugene gewerkt. Eerlijk gezegd ken ik zijn verhaal wel. Vandaar dat ik minder geboeid was door die presentatie. Weinig nieuws en helemaal niks in relatie tot de smartphone. Het ging puur over de werking van displays en een goede presentatie in de winkel. Voor mij was het een meer dan bekend verhaal.

De tweede presentatie van Jan-Willem Schutman over de (nieuwe) ontwikkelingen en mogelijkheden van smartphones was interessant. Maar dat komt ook omdat ik minder bekend ben met alle (on) mogelijkheden van de smartphone.

Een samenvatting van beide presentaties is terug te lezen op de nieuwe site van ISMI, de "shoppermarketingupdate", http://www.shoppermarketingupdate.nl/ . De nieuwe site is gisteren gelanceerd.

En als laatste is het boek "Shopper In-zicht" van Bram gepresenteerd. Mijn eerste indruk was positief. Ik moet mezelf nu ertoe gaan zetten het hele boek te lezen. Maar nogmaals, het ziet er goed en redelijk compleet uit. Ik zal er later nog verslag van doen.

 

Geen opmerkingen: