Tijdens zijn presentatie kwam ook het "point of sale" materiaal ten sprake. Dat hij altijd erg veel (ca. € 50,00!!) betaalde voor zijn dikke acrylaat logo signs. Die ook nog eens te standaard werden bevonden.
Vandaar dat hij onlangs wat standaard speelgoed dinosaurussen had gekocht. En hij had dan een speciale rubberplaat laten maken waarop de dino werd bevestigd. Ik had de unit al eerder gezien en over bericht en leuk om nu ook het verhaal erachter te horen (http://pop-professor.blogspot.nl/2012/05/logo-signs-in-de-schoenen-en-fashion.html).
Wat mij het meeste aansprak in zijn verhaal is het letten op details. Dus als je (denkt dat je) klaar bent, nog een keer heel goed kijken en nog iets verbeteren of net even aanpassen. Dat is precies wat wij claimen en denk ik ook doen. Net dat kleine detail maakt het verschil. En dat is bij Floris ook met zijn producten doet en wat wij met onze producten doen.
Grappig was om te zien en horen dat veel van zijn grapjes en creatieve insteken door de meeste toehoorders niet begrepen werden. Met als topper wel de zool van de nieuwe schoen in die uit puzzelstukjes lijkt te bestaan. Er ontbreekt 1 stukje waardoor het net lijkt of er Van Rommel staat i.p.v. Van Bommel.
Vandaag staan er ook interessante spekers op het gebied van Instore Marketing op het programma bij Marcom. Ga het zelf waarschijnlijk niet halen vandaag.
1 opmerking:
Gaaf om te zien hoe Van Bommel te werk gaat. Als wij displays kopen letten we ook op kwaliteit, maar het is wel opmerkelijk hoeveel Floris c.s. in logo signs etc steken.
Een reactie posten