Gisteren werd in gepaste setting, het Holland Casino in Breda, de ledenbijeenkomst van POPAI Benelux georganiseerd. Met een feestelijk tintje, het 10-jarige bestaan.
De cijfers over het afgelopen jaar en de plannen voor de volgende jaren zijn besproken. Om een lang verhaal kort te houden zijn er weer veel grootse plannen. Met als hoogte punt de nieuwe opzet van de POP 2008 beurs. Als ik nog wel beurs mag zeggen van Bram (red. Bram Nauta, baas van POPAI Benelux). Het wordt een inspiratie bron voor marketeers en retailers. Tevens komt er vanaf 1 maart een nieuwe website. Zodra die in de lucht is zal ik er over berichten.
Het laatste nieuwtje was het boekje "Wist u dat... alles wat u moet weten over instore marketing". Of hoe het gisteren weer genoemd werd "marketing at retail". Het zal wel. Boekje kort doorgelezen en ik moet toegeven, best grappig. Weer een goede stap in de richting van een serieus POP/Instore boek. Ik moet zelf nog vaart gaan maken met mijn boek voordat ook vanuit de POPAI hoek een serieus boek komt.
Over de middag zelf. Na de cijfers en plannen een praatje van enkele mensen waarbij de presentatie van Kitty Koelemeijer van Neijrode interessant was. Zij vertaalde trends uit de samenleving naar retail trends. Leuk verhaal.
Bram, namens de POP Professor gefeliciteerd met je 10 jarige kindje, dat het maar snel volwassen mag worden. Al komt nu waarschijnlijk eerst de pubertijd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten