donderdag 15 mei 2008

GfK Innovation Day


GfK is een onderzoekbureau gericht op retail. GfK biedt unieke retailinformatie die de basis vormt voor uw strategische beslissingen, zeggen ze zelf. Ze organiseren op woensdag 28 mei a.s. een Innovation Day. Ik heb het programma hieronder gezet. Uiteraard zit er een verkooppraatje aan vast maar het lijkt best interessant. Het is één dagdeel, ze hebben een ochtend- en een middagsessie met een identiek programma.


Programma (onder voorbehoud):
7.30 Ontvangst met ontbijt
8.00 Inleiding
8.15 Gezonde omzet met gezondheid?
Hoe kunt u trends als gezondheid, duurzaamheid, kleinere huishoudens, etc. gebruiken om de eigen omzet te laten groeien? Een case beantwoordt deze vraag m.b.t. gezondheid.

8.45 Kopers ≠ consument!?
Welke kansen ontstaan er voor uw bedrijfsvoering door uzelf inzicht te verschaffen in het verschil tussen kopers- en gebruikersgroep?

9.15 Pauze

9.45 De voordeligste keuzes voor handel en industrie
Wat zijn de meest effectieve keuzes bij de inzet van de Marketing mix op de winkelvloer.

10.15 Mediaoptimalisatie op de winkelvloer
Vanuit verschillende invalshoeken wordt bekeken welke media het beste werken op de winkelvoer.

10.45 Afsluiting
Middagprogramma(onder voorbehoud):
12.30 Ontvangst met lunch
13.30 Inleiding
13.45 Gezonde omzet met gezondheid?
Hoe kunt u trends als gezondheid, duurzaamheid, kleinere huishoudens, etc. gebruiken om de eigen omzet te laten groeien? Een case beantwoordt deze vraag m.b.t. gezondheid.

14.15 Kopers ≠ consument!?
Welke kansen ontstaan er voor uw bedrijfsvoering door uzelf inzicht te verschaffen in het verschil tussen kopers- en gebruikersgroep?

14.45 Pauze

15.15 De voordeligste keuzes voor handel en industrie
Wat zijn de meest effectieve keuzes bij de inzet van de Marketing mix op de winkelvloer.

15.45 Mediaoptimalisatie op de winkelvloer
Vanuit verschillende invalshoeken wordt bekeken welke media het beste werken op de winkelvoer.

16.15 Afsluiting
16.30 Borrel


http://www.gfk.nl/?contentpath=/InnovationDay2008/Intro.asp



Geen opmerkingen: