POPAI heeft weer heel wat bijeenkomsten en forums georganiseerd. Op de Popai site vindt je alle details. Ze organiseren o.a. het forum 'Focus op de Shopper' op 10 juni a.s. Drie experts nemen u mee in de wereld van Shoppergedrag. Ik heb Hans Kruijf en Kitty Koelemeijer al recent gehoord en ze hebben meestal een interessant verhaal.
De sprekers zijn
Hans Kruijf – directeur en mede-eigenaar van MensenMerken, neemt u als charismatisch spreker mee op ‘Shoppersafari’
· Hoe kunnen we shoppergedrag karakteriseren?
· Welke consequenties heeft dit voor de winkelomgeving?
· Hoe reageert de winkel (formule) hier (niet) op?
Anthony Prior – directeur SheridanGlobal, neemt u mee op Vision Tracking
· Middels cameraopnames is geregistreerd hoe shoppers kijken.
· De resultaten van Vision Tracking geven ons cruciale informatie over Trade marketing en category management zaken.
Prof. Dr. Kitty Koelemeijer – hoogleraar Universiteit Nyenrode en bestuurslid POPAI Benelux, neemt u mee in de wereld van Shoppermarketing
· In haar presentatie gaat zij onder meer in op de aspecten van het winkelen: gemak, beleving en de kwaliteit van de aankoopbeslissing.
· Hoe kunnen merkfabrikanten en retailers hierop inspelen?
· Wat zijn de belangrijkste succes factoren om hierin een keuze te maken?
Website: www.popai.nl / www.popai.be
Geen opmerkingen:
Een reactie posten